I stockholm - 2 bilder!

Hejsan, nu har jag börjat om på nytt igen! Och nu ska jag aktiv med bloggen(:
Iallafall idag så är vi i stockholm, när vi kom hit åt vi lunch, jag åt pastasallad!väldigt god. Sen så skulle pappa ha ett möte med några kollegor så jag satt & fixade lite med min data, gjorde bland annat en header men jag tyckte inte den blev så bra. Men jag gör ett nytt försök imorgon, så just nu kommer jag ha den saken jag har nu.
Efter mötet så stack vi till hotellt(: Checkade in & sedan till shopping center. Jag hitta inte så mycket bara en tröja, lägger ut en bild lite längre ner.
, puss&kram.
bloggar mer imorgon
utsikten från kontoret.
Tröjan som jag köpte.
-KappAhl - 79,50 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0